England imorgon

2010-11-23 18:02:45
kategori: Vardag   [1] kommentera
Tänkte det var dags med en liten uppdatering!

Har försökt fixa bloggens design men det blir inte riktigt som jag vill. Fick klagomål på min förra design att man inte kunde se så bra vad jag skrev..

Imorgon åker jag till England, närmare bestämt Stoke-on-trent. Till Callie-Anne, min rumskompis/kollega på Rhodos. Det ska bli riktigt kul. Ska bo hos henne i 2 veckor.

Jag kommer blogga därifrån så ni kan följa mig medans jag är där.

Idag har jag shoppat lite svenska grejer, (tror jag), vet inte riktgti vad som är typsikt svensk. Men det blev marabou, alhgrens bilar, lingonsylt, sill, kaviar, glögg, pepparkaksdeg och julmust. + en sverige bok på engelska till hennes föräldrar tänkte jag..

Det ska bli skönt att komma iväg från Sverige igen. Trivs inte här. Fast jag har försökt hålla mig sysselsatt. Träffat massa människor, jobbat på dagiset osv.


ja jag menar dig :D hahaha! hoppas du har det bra i england :) <3

2010-11-24 20:42:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin