Back in rhodes

2011-08-04 19:30:52
kategori: Resor   [0] kommentera

Just nu sitter jag hos Costas, dricker mythos och har precis ätit upp min bolognese som jag har längtat efter.
Det känns underbart att vara här igen.

Det åskade igår när jag kom hit, fick hälsa på teamet, som var riktigt härliga.
Fick reda på att en skulle lämna idag, utan att säga något till de andra. Så idag har vi fixat med hennes resa, hur hon skulle göra för att ingen skulle märka det m.m. nu är hon borta.

Känns som förrut, folk kommer och går. De trivs inte... En annan lämnar om en vecka och Callie åker hem om 3 veckor. Och Thomas och Suzanna försöker få mig att stanna här. NOWAY!

Idag har jag Callie och hon som åkte hem idag varit på en poolpar och chillat i värmen...
Imorgon ska jag vara på hotellet medans Callie jobbar.. spännande att vara gäst på hotellet! Jag kommer få använda solstolarna, bada när jag vill, dricka alkohol. Ja, ALLT JAG INTE FICK FÖRR!!

Jag kanske kommer tillbaka nästa år om Callie är teamleader. Hon håller på att förhandla med Thomas om hon får vara teamleader!!
Om de inte förlorar princeess innan dess. Scores är låga, så TMC kanske förlorar hotellet som de gjorde med de andra hotellet (Aegean Blue). TMC har inte längre det hotellet som de hade förra året!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin