England so far!

2010-11-28 16:11:00
kategori: Resor   [0] kommentera
Sitter ensam hemma hos Callie, hon är och jobbar, 2 timmar till!

Allt är bra här i england, det har varit fullbokade dagar sen jag kom hit i onsdes.

Onsdag: Callie och hennes killkompis kom och hämtade mig på manchesters flygplats. Vi körde hem, handlade mat och sedan tog vi en öl på en pub här i närheten med en annan killkompis.

Torsdag: Vi sola, gick till hennes mormors grav, sen på kvällen åkte vi till Manchester med hennes bror för att kolla på ett band. Spear of destiny. Helt okej. Medelåldern var ca 35+, men det var rätt kul när de började bli berusade och det slutade med att Callies bror slog ut en tand på en annan man.

Efteråt drog vi till en bar/nattklubb i Manchester, det var tydligen studenternas utekväll. Men det blev inte så sent ändå. Var rätt dött där.

Vi åkte till vårt hotell och sov gott, även om vårt rum inte hade några fönster, haha weird!

Fredag: Vi åt frukost på hotellet och sen mötte vi upp med Callies bror för att köra hem igen. Men vi stannade till på ett köpcentrum, åt KFC. Sen somnade jag i bilen, var riktigt trött!'

På kvällen skulle det komma gäster till Callie för att vi skulle ha ett sexparty. Där dom visar upp grejer man kan köpa osv.

Efter det blev det utgång. Jag, Cal och hennes kompis Nat! Riktigt trevlig tjej.

Lördag: Gick till Callies brorssons 10 års kalas. Massa barn som lekte lekar. Sen träffade vi 2 av Callies killkompisar igen, åkte till en pub och spela biljard.

Söndag: Callie jobbar och jag tittar på film.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin