Bloggen återupptas

2011-03-15 22:59:33
kategori: Vardag   [0] kommentera
Man kanske skulle ta att börja blogga igen. Det är ju trots allt roligt att läsa gamla inlägg sen.
Det händer inte allt för mycket i mitt liv just nu, mer än jobb. Jobbar på dagis och McDonalds Stattena.

Klockan 22 kollar jag på Big Brother (viktigt). Då sitter jag oftast och skrattar själv i tvsoffan åt dem på tv.


Idag har jag jobbat på donken, 16.45-21.30.. Fick en ny tid på fredag. En som ville byta bort sin tid, och jag har ju faktiskt inget bättre för mig en fredagkväll 18-02.

Nu är Bigbrother slut och jag ska lägga mig och läsa boken jag låna på bibblan idag.. Ska jobba på dagis imorgon också..

Godnatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin