23 April

2010-04-24 12:05:40
kategori: Vardag   [1] kommentera

Elin fyllde 20 år igår! WOho! Grattis till henne!

Jag gick till henne klockan 10 för att äta födelsedagsfrukost. Fullkornsvåfflor, glass, oboy och melon/päron. En mycket god frukost. Sen gick jag hem och chilla, duschade och sen gick jag till henne igen vid 3 tiden..

Klockan 6 kom lite av hennes släkt, vi åt god mat och sen kom Sara, Camilla, Dennis, Hannes och Daniel.

Utgång.. Vi gick till Stinsen. Men där var inte så mycket folk så vi drog vidare ganska snabbt. Elin åkte hem för hon skulle upp tidigt dagen efter. Hon ska på nån utbildning i Bad Gastein (eller som sara säger, Balkenstein).
Så jag sa hejdå till henne, vet inte när jag träffar henne nästa gång..

Men till sist var det bara jag och Sara, och vi gick till Tempel och dansade loss. Väldigt kul. Fast var rädd för att tappa bort henne ibland när de sprutade ut för mycket rök.

Vi tog sista bussen hem. Och alla på bussen somnade typ. GODNATT 


Italobrothers - Stamp on the Ground


tack for kommentaren :) lycka till dar borta nu, vet att du aker snart om jag minns ratt :p

2010-04-25 01:19:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin