6 dagar kvar!

2010-04-22 22:00:27
kategori: Vardag   [0] kommentera
Idag skulle jag egentligen träffat Elin och Camilla och åkt in till stan. Men fick sms av Elin och hon sa at hon var sjuk! Det är ju typsikt. Vi kan träffas 3 dagar, och hon är sjuk 1 av dom. Men imorgon ska vi ses precis hela dagen. Det ser jag verkligen fram emot.

Så jag följde med mamma till Östra Ljungby för att gå en runda i Klockarbacken, det var dock svinkallt.
Sen hämtade vi bord och stolar i Scoutlokalen till Camillas 24års kalas på lördag. Camilla (min syster) fyller år idag.

Sen vid 4 tog jag tåget in till hbg och köpte presenter till Elin, Camilla och mamma.. Jag mötte upp Camilla och Peter vid 5 och hade sällskap med dom på stan ett tag för att sedan gå till Oasen och vänta på dom andra.

För att vänta på att alla skulle komma tog vi en förrätt. Vitlöksbröd, mums!

Sen blev det ju fondue, jag tog köttfondue, medans andra som Texmex fondue. Så en massa vin, mat och bra sällskap blev det ikväll. Dessutom fick jag avskedspresenter av pappa och Marie. Av pappa fick jag en bok om Rhodos, reseguide. Och av Marie fick jag ett på-resan grekisktlexikon.

Marie skjutsa hem mig sen och nu är jag hemma. Skönt. Nu ska jag snart sova och sen ska jag till Elin imorgon bitti. Då blir hon 20 år. WOHO!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin