Framtidstankar

2010-04-14 17:56:28
kategori: Vardag   [1] kommentera
Idag vid matbordet frågar mamma vad jag har tänkt göra efter att jag kommit hem från Rhodos.

...och jag har absolut ingen aning, eller jo det har jag. Det finns så mycket jag vill göra och jag vill inte ha någon dötid.
Jag vill söka jobb i fjällen till vintern iallafall. Men om jag inte får jobb där. Blir det ju dötid hemma. Då går man bara och väntar på att något ska hända. Inte kul!

Sen om jag tycker det är roligt att jobba som entertainer gör jag kanske det ett år till. Annars ska jag nog på auditionturné i Sverige för att komma in på en musikalutbildning.

Om jag inte kommer in någonstans så flyttar jag, kanske till Stockholm. Eller tar jag en bartenderutbildning utomland..

Jag gör vad som helst. Bara jag inte stannar här och slösar mina bästa år i Åstorp.

Denna vintern har varit så otroligt seg på så många sätt. Inget jobb, ingen Elin, tråkigt väder och jag har gjort allt detta i ÅSTORP!

Nej, jag ska göra mitt liv spännande, inte fastna i någon tråkig vardag. Inte än iallafall. Jag har mina bästa år framför mig och jag ska ta vara på dom!

Go for it kusinen min :)

Du har alla chanser i världen och än är du ung, så länge du kommer och hälsar på lite då och då <3

2010-04-14 23:44:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin