Fredagmorgon

2010-04-30 08:34:26
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera

Har precis fått i mig lite av frukostbuffen. Men är väldigt trött idag, för vi var ute till sent igår.
Vi gick till en sportbar på den lilla bargatan vi har här i ... ja vad det nu heter Illinyos eller något.

Sen drog vi vidare till en kareokebar för att värma upp våra röster inför säsongen.
Kvällen slutade med att jag fick hjälpa Cissi (Cecilia) hem till vårt rum.

Idag är det fler aktiviteter på dagen, sen måste vi hinna öva lite låtar/danser innan Suzanna kommer, imorgon eller på söndag.



Poolen


Alex och Robyn solar



Cecilia och Sam


Boule
gäst, Lisa (praktikant), Robyn, Sam

Fler bilder kommer när jag har tid, nu ska jag ut och sola lite innan aktiviteterna börjar.


Ingegerd

Du finns i mina tankar! Tack för kortet! Jag blev

MYCKET rörd!

2010-04-30 10:00:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin