Seven days..

2010-04-21 21:56:12
kategori: Vardag   [0] kommentera
Nej, jag har inte sett The Ring nyligen, usch,. hatar den filmen.. Men det är precis en vecka till RHODOS! Jiihaa!


Idag har jag träffat ELIN för första gången på mycket länge. Det oturliga är att hon åker till Bad Gastein (?) på kurs på lördag i en vecka, och jag åker om en vecka.. så vi hinner bara träffas i 3 dagar, sen kanske inte alls på ett halvår! BLÄ!

Men idag var vi ju såklart på Väla (Elins favoritställe på jorden) ;)
Jag handlade en byxdress på HM och en "high school jacka" på Gina Tricot. I LOVE IT!

Sen har vi bara umgåtts och ja, allt! JAG HAR SAKNAT HENNE OCH KOMMER SAKNA HENNE OCH ALLT JAG GÖR ÄR ATT SAKNA HENNE!


Idag ringde chefen på TMC också, för att höra när vi skulle åka till Rhodos och för att se om vi skulle kunna flyga pga vulkanen. Men det trodde han.. och det tror jag med. Kastrup är öppet nu och så ska det förbli!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin