She's like the wind

2010-04-07 22:35:15
kategori: Vardag   [0] kommentera
Mobilen ringde kvart över åtta imorse. Det var dagiset jag praktiserat på som ville att jag skulle hoppa in som vikarie idag. Det kunde jag väll göra. 12:30 - 16:30..

Direkt efter tog jag bilen till stationen och tog tåget in till hbg för att träffa Lovisa, Linnea och Madde..
Vi åt på Mezo, gottgott. Sen åkte vi med Lovisa till gamla skolan (Nicolai) för att titta på när Madde och Linnea skulle dansa för Jessica (vår gamla danslärare).

Jag och Lovisa satte oss på de blå svettmattorna och tittade på och kände lusten att börja dansa igen komma fram.

Mudde och Linnea har blivit så duktiga, så hade nog inte velat ställa mig brevid dom iallafall. haha!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin