Update

2010-04-12 21:47:44
kategori: Vardag   [0] kommentera

Tänkte uppdatera er vad som hände i helgen

Fredag: kommer inte ens ihåg vad jag gjorde i fredags. Haha illa, eller jo just det jag jobbade på dagiset. Fast det skrev jag kanske i fredags? Kommer inte ens ihåg om jag blogga i fredes.

Lördag: Jag och mamma åkte till Familia, jag köpte lite nödvändiga saker till mig själv, + att jag hittade klänningen jag ska ha med mig till Rhodos. Cecilia har letat runt Malmö och Louisa hade ringt runt i hela Stockholm men inte hittat den. Och så finns den på Familia. Heja Hyllinge!

På kvällen var det fest i Perslund. Veronicas och Melindas 18 årsfest. Det var riktigt kul med mat, lek, dricka och roligt folk! Så tack Veronica och Melinda för att jag fick komma! :)

Söndag: Bakisdag.


Papa Roach - Hollywood Whore





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin