Can you feel it

2010-04-08 22:18:44
kategori: Vardag   [0] kommentera
Idag blev jag väckt igen av att telefonen ringde... denna gången 20 i 9.
Det var dagis som ville att jag skulle komma och jobba, och dom undra om jag kunde börja kl 9!
"Eeh, visst" sa jag, och hoppade ur sängen, klädde på mig, bredde 2 mackor och tryckte in dom i munnen.
Tro det eller ej, så hann jag till klockan 9!

Jag gick med en barngrupp ner till biblioteket, lånade böcker, åt lunch och sen gick vi tillbaka till dagiset. En rejäl runda för 4åringar. Men dom klagade inte.

Jag slutade kvart över 4.  Klockan halv 6 kom pappa och hämtade mig, vi åkte till honom och åt mat och godis och tittade på tv.

Nu är jag hemma igen och får väll snart gå och lägga mig. Ska jobba imorgon igen. 8:30-15:00..

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin