You can't stop the beat

2010-04-30 17:16:40
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera

Vi har tränat på låtar och danser hela dagen, så nu får vi unna oss (jag var på väg att skriva "som tid" vid datan, så kan det bli när man lyssnar på engelska hela dagarna). Men vi unnar oss lite tid framför datan nu.

Det regnar och åskar ute nu. Tråkigt. Hoppas det gör det hemma också, på Valborg och allt ;)

Ska snart äta mat, om typ en och en halv timme. Väldigt sena middagar enligt mig. 

Chefen för vårt animationteam kom in till oss på rummet och sa att vi måste flytta imorgon. Hotellet behöver rummen till gästerna, så vi ska flytta till nån lägenhet i byn. Så jag vet inte hur ofta jag kan sitta på internet då. Får ta med datorn varje gång vi går hit och ha den här, vi kunde låsa in grejer "backstage".

Det kom 2 nya igår och en idag. Så nu är vi 8 tror jag. Men de 2 som kom igår har åkt till det andra hotellet för den ena ska vara teamleader där. Sista tjejen kommer imorgon, Louisa från Sverige.


camilla

gumman , härligt att du verkar trivas . . . !! det ser underbart ut på bilderna, snart blir det varmt !! och valborg här hemma var regnit väder men inte jätte kallt vi gick ut i stan helt okej ! Men det saknades en del människor :( <3 ses om några månader då vi kommer och festar och solar med dig (L) älskar dig gummman vi finns här hemma och håller ställningarna <3

2010-05-01 15:24:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin