12 Augusti

2010-08-12 17:12:55
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera
Har kännt mig lite låg de senaste dagarna. Har ingen aning om varför jag börjar få sånn hemlängtan, räknar ner varje dag nu. Låt tiden går fortare.

Idag kallade Rick till ett möte.. det var lite nervöst, men det enda han ville säga var att vi har bäst scores av alla TMC's hotell. wohoo! Det kändes lite bättre när han sa det.

Mamma funderar på att komma ner i september. Det hade känts så bra.. jag behöver något att se framemot, för just nu har jag ingenting.. mer än att när jag ska åka hem, och det vet jag inte riktigt än när det blir,..

Helen fyller år imorgon, så vi får väll fira henne litegrann, 24 hela år. Gammal kvinna.. Fick också reda på idag att hon ska bli flyttad till Cypern nästa vecka. För hon behövs bättre där, där har dom låga score. FÅr hoppas hon får det bra där.

Jag saknar er alla där hemma. Berätta lite vad som händer hemma!

Ha det så bra!


bästis

jag saknar dig emma! har du fått din lön än?

och ja jag har en massa frågor! du får logga in på skype nån dag när du har tid! det är ju tisdag idag så då börde du vara ledig!

2010-08-17 13:09:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin