20 augusti

2010-08-20 17:27:52
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera
Hejsan hoppsan!

Dagarna rullar på. Det är redan den 20 Augusti, det betyder att det snart är September, det betyder att mamma kanske snart kommer och hälsar på mig. Det betdyer också att det är inte så lång tid kvar här på Rhodos.

Jag försöker ta vara på dagarna, för jag kommer säkert sakna det när jag väl har varit hemma ett tag.

Förra fredan fira vi Helens födelsedag. Det var en riktigt rolig kväll..
Helen har nu blivit flyttad till det andr hotellet, Aegean Blue för ett tag, tills flygbilettrna har gått ner i pris. Då ska hon bli flyttad till Cypern. Så nu är jag ensam svensk igen.

I tisdes på min lediga dag fixade jag mina naglar, så jag har lite svårt att skriva blogg. Jag klippte mig också, bara topparna, men frisörskan sa att det verkligen behövdes.

Stacey som jag delar rum med är sjuk. Har mått illa och sånt i 2 dagar nu, så nu har hon åkt in till sjukhuset idag för att träfa en doktor. Callie-anne har också varit sjuk. HAr problem med halsen och sångrösten. Så i söndes fick jag sjunga en låt på vår vareitycabaret. Det fick bli thank you for the music. Gick  rätt bra faktikst.

Att dom är sjuka menas med mer jobb för mig. Har fått hållai vattenjympan själv 3 dagar i rad. Så är rätt trött i kroppen nu.

Längtar tills jag har tid att skriva ett riktigt blogg inlägg med massa detaljer. men jag har helt enkelt inte tid nu..

Jag har fått pappas vykort från Italien nu iallafall. En månad efter att han skickade det. Bättre sent än aldrig.

Nu måste jag duscha. Sen blir det tillbaka till jobbet igen.. Ständigt detta jobbande..

Ha det bra! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin