23 augusti

2010-08-23 17:00:23
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera
Denna veckan har faktiskt gått riktigt snabbt som tur är. Känns som igår jag hade min lediga dag, men den är imorgon. wohoo!

Vi har börjat bli.. eller börjat vi har alltid varit, uttråkade p´å jobbet. Så igår åkt vi och åt kinabuffe på lunchen, sen hade vi lite tid över, så vi gick in i förrådet på hotellet och testade bamsekostymen, (eftersom bamseklubben har åkt hem).

Callie-anne ska nog åka hem ett tag om 2 veckor. Hon fick reda på i lördeskväll att hennes mormor hade dött. Så hon ska åka hem på begravningen.

Jag hoppas mamma kommer om 13 dagar. Kan inte fatta att jag kanske kommer se henne om bara 13 dagar.. Konstig tanke.

Jag har blivit sugen på kalkon igen, brysselkål, brunsås. muums. Jag vill äta vad som helst utom hotellets mat och äckliga clubsandwichar och annat ofräscht. Hotellets mat är ju fräsch på så otroligt uttjatad.
Jag lever typ på pommes osh tsatziki till lunch och bara vattenmelon till middag. Har absolut ingen aptit alls. Bara går förbi allting..

Har hört att det börjar bli kallt hemma. Här blir det bara varmare känns det som. SOm tur är är här rätt blåsigt.

Ha det bra där hemma. eller var ni nu är.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin