3 Augusti

2010-08-03 12:33:36
kategori: Entertainer 2010   [2] kommentera
Hejhej!

Kul att man borjar fa fler kommentarer har pa bloggen. Det gillar jag.

Idag ar det min lediga dag, och jag sitter pa ett internetcafe i rhodos stad och letar efter angelica. Hon svarar in pa mobilen. Sa jag funderar starkt pa att aka tillbaka till Ialysos och tillbringa min lediga dag utan Angie.. Trakigt nog. Traffade henne som hastigast igar nar vi var ute.

Det ar augusti och det kanns bra. Rick sa att jag formodligen inte kommer vara har anda till slutet, alltsa 1 november. Jag kanske aker nangang i mitten pa oktober, och det far mig att ma annu battre. Det ar bara 8 veckor till oktober. 8 VECKOR! det ar ju ingenting.

Nej jag aker nog tillbaka till mitt hem nu, sa far angie hora av sig nar hon har sett alla mina samtal och sms. Hon ar helt omojlig nar det galler att svara i telefon.

Rick har varit bra denna veckan med att ge komlimanger om mitt jobb till mig. Det kanns som om han visste hur jag kande forra veckan, fast jag inte har sagt nagot om det till honom.. Men han sa att han var imponerad over att jag varit har sa lange. Att mitt kidsdisco som jag gor sjalv varje kvall gar jattebra. m.m..

Jag har inte hort av pappa pa ett bra tag. Sa om du laser det har kan du vall skicka en liten halsning sa jag vet att allt ar bra..

Jag kopte nya skor igar. Ett par hoga med kilklack. Har aldrig gillat det innan, men dom har ar fina, och kostade bara 15 euro.

Nej nu skriver jag bara en massa trams. Har 5 minuter kvar pa datan.

Ka nberatta att ungarna pa hotellet tycker det ar jattekul att putta i en i poolen. sa jag har varit i en heldel. Men det varsta ar att dom gillar att skvatta och hanga och klanga pa en ocksa. Mindre kul. Men jag har en svenskfamilj har denna veckan som hjalper mig upp nar det blir for mycket.

Ha det bra, kom garna och halsa pa mig har om inte far ni garna hora av er pa nagot annat satt.

Puss och kram

Ingegerd

Då var det som jag antog beträffande tiden, att du får sluta i mitten av oktober.

Rick kanske har förmågan att avläsa stämningar och se på dig att du behöver uppmuntran. I så fall hedrar det honom.

Jag kan se framför mig hur du umgås och skämtar med barnen. Förstår att de tycker det är roligt att putta i dig i poolen.

2010-08-04 20:48:48
Marie

Hej!

Pappa har försökt få tag på dig på din telefon. Men sen fick han veta av Jenny, som via Facebook läst, att du blivit av med den. Kanske ska kontakta honom på mailen och bestämma någon tid att skypa? Ha det super! Kramar

2010-08-05 20:19:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin