10 juli

2010-07-10 23:42:01
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera
Har haft bra dagar, de senaste dagarna. Har haft många sena kvällar på Costas bar.
Vi har kommit på en ny barlek. Russian Roulett med pizza och en bit med chilli gömd under osten. Sen hade vi chilliätartävling. Boow, kan säga att det brändes i munnen. Men jag åt 3 små chillisar.

Ikväll jobbade jag till 10 i 12. Pratade jätte mycket med gästerna. Kändes knappt att jag jobbade. Jätteroliga gäster just nu.

Det är en norsk familj som har varit här i 2 veckor som har varit jätte trevliga. Med en son på typ 4 år som har följt efter mig hela tiden, kastat vattenballonger och varit jättemysig. Pappan sa hejdå till mig ikväll, pussade mig jätte mycket på kinden och sa att jag var den bästa entertainern där. Jag sa till honom att skriva det på folmuläret dom ska fylla i om hotellet. Alltid kul med personliga kommentarer.

Sen är där en annan engelsk familj som jag också tycker jättemycket om. Dom sa också att jag var bäst. Woho! Dom kallar Rick för fadass. Haha, dom märker att han bossar runt med oss och själv inte gör så mycket. Lite kul att dom märker sånt.

Jag har det jättebra, mycket jobb, långa dagar, men det känns ändå bra för tillfället. Är dock jättetrött just nu. Kom hem sent igår natt. Runt 3, halv 4 tiden.  Så ska snart sova.

Min syrra Camilla och hennes pojkvän Peter kommer om en vecka och jag kan knappt vänta tills jag ser dom. Kommer bli superkul.

Hm, vad har mer hänt. JO,, tro det eller ej men jag tappa min dator från balkongen ner till taket nedanför mig. Många har varnat mig att jag inte ska balansera datan på räcket men annars får jag ingen signal. Där var en kille i lägenheten under som gick ut på plåttaket och tog datan till mig. BLESS HIM! Datan är hel och fin som tur är. Och gissa att jag sitter med datan på räcket nu när jag skriver detta. Haha.

LÅngt inlägg utan bilder. Men nu ska jag sova. Kan berätta att jag adda Mirre (min handledare på dagiset i Åstorp) ¨på Facebook. Hon skrev till mig nu på chatten att dom vill ha mig där igen när jag kommer hem. Får se om jag är hemma i vinter. Om jag är det kan jag absolut tänka mig att jobba där igen.
Annars kan jag berätta att jag har sökt jobb på fritidsresor till i vinter. EN kul grej, se om jag får jobb eller inte. Annars kan jag tänka mig att jobba i Sälen med Elin. Vi får se vad som händer...

Godnatt

Gud va kul att gasterna ar battre nu, lite roligare da. Skotn att dom trivs och du trivs :)

2010-07-12 23:34:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin