16 juli

2010-07-16 16:16:01
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera
Hejsan hoppsan!
Tänkte uppdatera lite vad som har hänt. Kan börja md måndag.

Måndag: Jobb som vanligt. Mr universe. Massa kul! Efter jobbet var det BBQ hos Costas med hela teamet, Jo, Katy och Antonello från andra teamet och Andy och Carlo från Thomson. Hade en riktigt rolig kväll. Tur att man var ledig dagen efter. Ingen av mitt team förstår sig på hur vi kan ha ketchup på pasta, dom tycker dey skulle vara äckligt. Tom italienaren Antonello. Hmm, knasiga människor.

Tisdag: LEDIG! Tog bussen in till Rhodos stad, shoppa (jag köpte dock ingenting), åt frukost. Sen tog vi bussen till Faliraki, la lite på stranden, det är ju sandstrand där. Men jag kom på att jag inte tycker om sandstränder så vi la oss på en poolbar istället.
Sen hände en massa knasiga saker, Stacey tatuera sig, Callie Anne färga håret på en bar, när vi tog taxi hem stannade taxichaffören för att köpa lite glass, som vi fick smaka av. Han var nog den roliogaste taxicaffören jag någonsin träffat.
Vi åkte till en restaurang och åt med Rick, Callie Anne svimma på toan och sen gick jag och la mig kl 10.

Onsdag: hände inget speciellt. Mer än att flera av favoritgästerna åkte hem.

Torsdag: Fick reda på att vårt entertainerteam fick 91% av thomsons score. YEY! Sen fick jag reda på av en gäst att Atlantica princess var rankad till de 3dje bästa familjehotllet i Europa av en engelsk tidning. Inte dåligt!

Kareoke på kvällen, bara jag och Helen på hotellet, de andra var och gjorde mamma mia på aegean.

Fredag: Mamma mia ikväll. Har inga pengar, ska få lön nu, men måste ge dom mitt svenska banknummer för jag har fortfarande inte fått ett grekiskt!

Det var allt för nu!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin