2 Juli

2010-07-02 16:26:18
kategori: Entertainer 2010   [2] kommentera
SÅ nu var det juli! Heja hjea vad dagarna går. Elin åker hem ikväll. Sen får man se när man träffar henne nästa gång.

De sista 2 nätterna bodde hon på hotell, Costas hotell. JAg sov där för omväxlingsskull! Väldigt mysigt.

Suzanna och Thomas har varit här denna veckan också. Vilket har betytt mer jobb och mer ansträngning. Men det har gått bra..

I onsdes hade vi show, decades.. Jag hade kidsdisco, Bingo och sen show. Under bingot så var det nån som ropa bingo (såklart). Jag hörde det och skulle precis säga till Rick att vi hade en som fått bingo. Då fortsätter han med ett nytt nummer. (reglerna är att det sista numret som ropas upp måste finnas på den vinnande brickan.). Så han hann ropa upp ett nytt nummer innan jag hann säga till.

Efter bingot fick jag värsta utskällningen för att jag hade sagt emot honom om att jag hade hört bingot och inte hann.  Bra början innan en show. Yey!
Showen gick helt okej. Fick berömm av Rick efteråt, att jag hade mycket energi på scenen. Tackar!

Thomas kommenterade att jag måste översätta ännu mer till svenska. VArenda gång Rick säger något i micken måste jag också säga det, eftersom vi har så många svenskar nu. Så jag måste finnas på plats hela tiden, mycket att hålla reda på!

Det kommer tydligen en svensk till hit på måndag, som ska ha hand om de svenska barnen och hjälpa mig att prata med alla skandinavier.

Jag ska även lära mina kollegor lite svenska ord som de kan använda för att göra så att svenskarna känner sig mer hemma! Vi ska ha svenska låtar på kidsdiscot och vi ska sammarbeta mer med Bamseklubben. Ska ha ute alla 3 maskotarna på kidsdiscona, Bamse, Spacey och Daisy.

Vad har mer hänt? Jo, förra veckan hade vi skyhöga score från Thomson. 89% på Animationteamet. HAAALLLELUJA! Förrut har vi haft typ 55-60%.

HAr jag sagt att vi håller på att lära oss en ny show? Musikalshow, med Joseph (nånting), Grease, Wicked och Queen medley.

Det första Thomas frågade mig när han träffade mig var om jag hade gått ner i vikt. Och det tror jag att jag har. Mina jobbeshorts sitter väldigt löst! Men ändå äter jag pommes varje dag. :S


Fick mejl idag från en gäst som åkte hem för några veckor sen. Craig heter han! Super gulligt mejl!

Hi emma , it's craig the one in mr universe ha ha I hope your well, sorry too hear alex as left, why was this? Well it was an amazing holiday, and you and the team made it special also , the shows are great, I enjoyed tour singing and dancing I thought you was amazing and a beautiful person, and always will think off ya, got loads off pics with you on them . Hope too hear soon cheers craig xxx


Niel & Craig (sorry för att bilden är på sidan) Craig är han korta)

Ingegerd

Roligt att du är uppskattad av gästerna, och att omdömena har blivit bättre. Får du sjunga något i den nya showen. Har du bett om det?

2010-07-02 16:35:37

va roligt att hora att allt gar battre for dig :) hoppas det fortsatter sa <3

2010-07-05 18:57:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin