3 Juli

2010-07-03 22:53:09
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera
Uhh är riktigt trött ikväll. Har haft en hemsk dag, hektisk.. Jimmy T har varit ledig, Stacey har varit sjuk, Callie Ann har fortfarande ont i foten, så jag har fått göra det mesta. Aqua splash 2 dagar i rad, så jag har träningsvärk i hela kroppen..

Ikväll har ändå varit värst. Callie ann var tvungen att åka över till Aegean för att göra show för en av dom på det hotellet var sjuk. Så det har bara varit jag och Rick ikväll. Fick göra Kidsdisco själv, sen bingo och sen gameshow, battle of the sexes. Vi behövde 4 killar och 4 tjejer. Vissa av killarna dök inte upp, så fick leta nya och vi hade bara 3 tjejer så jag fick hoppa in. Så jag fick göra poängen, ta fram grejerna till de olika tävlingarna och delta..

Skulle egentligen gått ut ikväll till rhodos stad med Thomas och de från Aegean men det blev inställt, blir nog imorgon istället. Så nu kan jag få gå och lägga mig tidigt ikväll.

Hoppas allt är bra där hemma, jag sa hejdå till Elin igår innan jag gick ut och åt kines med Thomas, Rick och mitt team.

Hörde att det är torpardagarna hemma, andra året i rad jag missar det, men det är väll inget att missa egentligen.

Godnatt

Gud va mkt pa en gang, du maste kannt dig superstressad hoppas allt gick bra :) Kramis

2010-07-05 18:59:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin