5 Juli

2010-07-05 17:18:34
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera
Hejhopp!
Dagen idag har varit usch, fy och blä. Är riktigt trött idag, inte så konstigt med tanke på att vi var ute i rhodos stad igår. Allihopa, dvs jag, Stacey, Callie Anne, Jimmy, Rick, Thomas, Suz, Jo, Antonello, Sam och Katey. Blev en kul kväll.  Thomas stod för alla drinkar. Toppen!

Träffade Louisa ute, hon har fixat jobb på en bar. Jobbar typ 3 gånger i veckan, precis som hon ville ha det. Haha. Kanske man får lite extra rabatt då.

Dagen idag har som sagt varit lång. Jag hade vattenjympa. YEY! i 30+ graders värme, 61 st som joina, svett i ögonen så kunde inte se nånting alls.

Ikväll har vi gameshow, Name that tune, inatt kommer den nya tjejen, och imorogn är jag ledig, WOHOO!
Vi ska åka till vattenparken med 2 Thomsons killar från vårt hotell, dom jobbar som reseledare och har samma lediga dag som oss!

Nu ska jag duscha och göra mig iordning inför kvällen, blir bara att sitta på Costas bar ikväll.


Jag och Thomas, och jimmy i bakgrunden

Rick i sin hatt han köpte, Jo och Antonello

Rick och nån random guy, haha, hitta bilden på kameran idag, var tvungen att lägga upp den!

Man kan inte annat an alska lediga dagar, sjalv e ja ledig idag vilekt ja njuter av :p Du bloggar oftare nu, hinner knappt med att lasa, jag gillar att lasa om du har de sa far ta mig tid:p

2010-07-05 19:01:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin