31 Juli

2010-07-31 17:07:59
kategori: Entertainer 2010   [3] kommentera
Uuh! Jag ber om ursäkt för att jagte skrivit så mycket här, har prioriterat annat, som sömn.. Sen har jag bara lagt på mig mer och mer grejer att skriva och så har man bara skjutit upp det. Tar tag i det igen nu!

Kan börja med att Camilla och Peter har varit på Rhodos i 2 veckor nu. HAr träffat dom 3 gånger. Första gången åkte vi till vattenparken, andra gången till Lindos och 3 gången var igår. Då kom dom till mitt hotell och kolla på vår show. Har varit jätte kul att träffa dom kan jag säga.. Men dom åker hem imorgon.

Lindos var jättefint. Tog lång tid att åka ner, ca 1½ timme med buss från Rhodos stad. Vi åt, gick upp för en rejäl backe för att kolla på Akropolis och sen sola vi på stranden. Super mysigt.

Igår kom dom mitt i bingot, dom hade haft problem att hitta till mitt hotell, och busschaffören var tydligen galen.. SHowen var Decades och det gick sådär.. Min klänning gick i sönder mitt i showen och Camilla har det på film. Sen visade jag min lägenhet, sen åkte dom hem.


Iförgår (tror jag det va) hade jag en hemsk dag. Ville bara åka hem. Fick värsta ångesten, var trött på mitt team och ja, allt var skit. Hade inte fått min lön som jag skulle haft för 2½ vecka sedan (har fortfarande inte fått den)..
Jag pratade med mamma på skype och hon verkade förstå mig, så det kändes bra. Nu är det lite bättre igen. Får mycket stöd hemifrån och det behöver jag. Vill inte åka hem och verka svag, vill verkligen klara av hela perioden.
Men allting har blivit en rutin nu. Gör samma sak varje dag, även rasterna ser likadana ut.  Och det gillar inte jag.


Har fått mycket bra kommentarer på inhousekommentarerna och bara idag har 2 familjer sagt hur bra dom tycker att jag är. Jättekul att höra. Det är verkligen sådana tillfällen som får mig att stanna. Det är för gästerna jag jobbar.

Angie är på Rhodos nu, och jag kan inte vänta tills jag får träffa henne. På måndag kväll ska jag ut, så får se till att hon är ute då. Sen om hon vill ska jag tillbringa min lediga dag med henne och hennes vänner. Sen ska tydligen Lovisa också ner hit, i September. En annan grej att se framemot.. :)

Så ni får gärna komma ner allihopa om ni vill göra min tid här lättare..


Vet att jag skriver detta ofta, men jag kanner igen mig i det du skriver. den har gangen mer an nansin... men du har ratt stod hemifran hjalper och stod dar du ar om de finns hjalper ocksa. rutiner ar bra men dom blir trista i langden... hoppas du slipper fler daliga dagar och att du far din lonn snart. Kram

2010-08-01 09:22:13
Ingegerd

Det känns bra för mig med, att få stötta och uppmuntra dig. Du är stark, och har förmågan att tänka positivt, som det där att inte spendera pengar när man inga har. Du vet vad jag menar!!

Kram

Mamma

2010-08-01 18:24:32
Marie

Hej!

Bra att du inte ger upp, kämpa på. Hade så gärna velat komma ner och hälsa på dig. Jag har fått ett nytt jobb, så det blir kanske inte så lätt att ta ledigt, får se hur det hela artar sig när jag kommit in i det. Sköt om dig! Kramar

2010-08-02 20:07:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin