7 Juli

2010-07-07 17:07:59
kategori: Entertainer 2010   [2] kommentera
Hejhoppsan. Hoppas allt är bra hemma. Här är allt bra, fortfarande..

Hade min lediga dag igår. Jag, Stacey och Callie hyrde en bil och körde till Jumbo (en affär där man kan köpa allt möjligt). Carlo och Andy följde också med. Firstchoise/Thomson reseledare.

Jag köpte en fotpall med svampbob, sygrejer (för att fixa min klänning), matta, duschgardin, mascara och 72 hårklämmor. Allt detta för 14 Euro. Superbilligt.

Sen åkte vi till vattenparken, woho! Superkul. Testa på en till vattenrutschkana som jag inte vågade prova förra gången.

Vi åkte hem vid 6, packa upp våra nyköpta grejer. Helen var här när vi kom in. Den nya svenska tjejen. Hon verkar supertrevlig. Hon delar rum med mig.

Vi gjorde oss i ordning och Rick tog oss till en kinaresturang och där åt vi mat. Sen gick vi till Costas bar och tog det lugnt och kolla lite på matchen mellan Uruguay och Nederländerna.

Idag vaknade jag vid 6 och kunde inte riktigt somna om igen. Det var varmt i rummet och jag hade en till i mitt rum. Det visade sig sen att Stacey, Callie och Rick också hade vaknat kl 6. Spooky!

Nu sitter jag som vanligt på min balkong. Tappade precis min chipspåse till balkongen under. Typiskt.

Thomas har bett Rick om några ändringar på hotellet. Bland annat ska jag göra Kidsdisco själv tills Helen har lärt sig danserna. För att det blir lättare att översätta då, allt man säger..

Pratar med mamma nu på skype så skriver mer senare

Later som grejer dar e nastan billigare an har och ja tyckte priserna har var bra :p Later som du har det riktigt bra for tillfallet, hoppas att de e sa ocksa och att det haller i sig i sa fall :)

2010-07-09 23:40:58
Camilla

72 hårklämmor.. ja det kan ju vara bra att ha! Den där vattenparken låter skoj, den måste vi testa! Är så sugen på att bada nu.. har ju varit riktigt varmt här hemma idag över 30 grader men vattnet är ju fortfarande svinkallt. Vill inte riskera att bli förkyld innan vi reser heller.. Peter är sjuk nu får hoppas att han blir bättre snart för OM EN VECKA ÅKER VI! Kram Camilla

2010-07-10 19:43:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin