13 juni

2010-06-13 16:54:20
kategori: Entertainer 2010   [2] kommentera
Har inte fått så många kommentarer som jag hoppats på. Dåligt av er.

Micki åkte hem idag, så har varit lite låg hela dan. NU sitter jag på min balkong helt själv. Tråkigt, hade börjat vänja mig att alltid ha någon brevid mig vad man än är och gör. Nä jag är klar här och har fixat mig och så får jag väll knacka på hos boysen så dom kan hålla mig sällskap.

Det kommer 2 nya tjejer på onsdag. Engelskor och vänner sen tidigare. Får se hur det går. Dom ska nog bo i min lägenhet iallafall. Känner mig lite orolig att jag kommer bli lite utanför, men vi får se hur det blir, jag tänker inte låta dom stänga ute mig.

Inget speciellt har hänt dom senaste dagarna. Vi hade Mamma MIa show i fredes på vårt hotell, gick riktigt jävla uselt. Inte för min del dock, för jag gjorde inte så mycket. Men dom sjöng falskt, ljudet krångla, dom glömde bort sina repliker m.m.. men tack vare att vi hade pr:at så bra den veckan gillade gästerna det ändå. (sa dom iallafall).

Louisa har slutat på det andra hotellet, men är kvar på Rhodos en vecka till med sin kompis. Så ska tillbringa min lediga dag med dom.. Känns skönt att inte vara ensam en hel dag..

Var ute i fredes med alla från Princess, dvs jag, James, Alex, Micki och first choise och en från receptionen..
En svensk tjej som jobbade här förra året var här och hälsade på förra veckan, hon och hennes pojkvänn följde också med ut. Fick jätte bra kontakt med henne. Super snäll!

Hon hade varit tvungen att lämna jobbet för hon var allergisk mot myggbett. Hon hade fått åka akutflyg hem till Sverige. Mindre kul.

Yey, nu kom James in på mitt rum för att han visste att jag inte ville vara ensam. :)

Du klarar detta babe, och om dom stänger ute dig så kommer jag ner och bråkar med dom ;D

2010-06-14 10:32:31

de e rätt emms kämpa på, låt inget stoppa dig. som mickis säger du klarar detta. du e stark.. det kommer nya vänner, även om dom inte alltid e som dom gamla eller kanske inte blir några vänner alls så har du alltid dig själv och oss här hemma <3

2010-06-15 19:16:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin