14 juni

2010-06-14 16:55:43
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera

Igår fick jag min första betalning... i cash, cirka 2500 kr.. pga av träningsveckor och -20% som jag kommer få i slutet av säsongen.

Idag har det bara varit jag och James på jobbet, de andra hade ledigt idag. Så idag har jag gjort, Pingis, Vattenjympa och Dart.

Slutade halv 5 för att jag hade breakfast PR, gick till en affär ca 10-15 minuter bort och shoppade nödväniga saker, så som trasa, toalettborste, sopkvast och ett strykjärn, tråkiga grejer men nödvändigt. Måste städa lägenheten innan dom 2 nya tjejerna kommer. OCh kan säga att det är inte det fräschaste lägenheten..

Ikväll har vi gameshow, Mr universe. Ska bli kul.. Efteråt ska jag in till Rhodosstad och träffa Louisa, slagga på hennes hotellrum och tillbringa dagen med henne i RHodos stad. :)


camilla

gud vad många som verkar åka hem :( men emma så länge du ´vill så kommer du klara det !! lycka nu till med allt gumman !! tänker på dig <3

2010-06-15 14:03:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin