21 juni

2010-06-21 16:25:39
kategori: Entertainer 2010   [2] kommentera

Ojoj, längesen jag skrev blogg. Opsi. En liten snabb uppdatering om vad som har hänt den senste veckan:

- 2 nya tjejer har kommit, Stacey och Callie Ann. Mycket trevliga tjejer.

- Alex har fått sparken, hände idag. Vi hade skypemöte med Thomas. Sa framför allihopa att han inte fick vara kvar längre. Pga att han inte var så glad på jobbet osv. Så han åker nog iveckan. Vilket betyder att jag blir den enda svensken som är kvar.

- Rick pratade gott om mig till Thomas på mötet, att jag har blivit mycket bättre på mitt jobb osv.

- Vi har för låga score, så vi måste jobba jobba jobba ännu hårdare.

- Jag får antagligen sjunga ännu mindre nu när det kommit 2 nya starka sångerskor. Som Rick säger, det handlar inte om ego, det här handlar om buisness. Inte jätte kul, har förstått att konkurrensen är sjukt hårt på denna fronten. Ego = 0 nu angående sången.

- Jag är nämnd på tripadvisor.com där folk tipsar om hotell dom har varit på.

The entertainment team were also a real scream! I will say though... People, please remember you're not paying £75 a ticket for a West End show!!!
The evening entertainment is good clean fun and very watchable. I think the only night that I didn't really enjoy is the Greek Night - you see one dance...you've seen them all! And the music is too much in your face - I love greek music but what they play on the night just sounds too chaotic on the ears!
Rick's magic show blew me away and the Mr Universe had me spitting red wine with laughter!

Jimmy T is most definately 'The Man' but a big shout out to Alex, ( a favourite with my daughter), and Emma, (a bit of 'eye candy' for the boys :))


Haha. toppen!


Camilla

Väldigt vad mycket folk som kommer och går... tycker det är starkt av dig att du inte ger upp utan kämpar på även när det känns motigt. Se det positiva: du kommer vara grym på engelska när säsongen är över! Är där mycket svenska gäster på hotellet eller mest britter? Kul kommentar om "eye candy"! Kram Camilla

2010-06-22 13:23:17

gud va kul att dom namner dig dar :) mindre kul att du inte far sjunga sa mkt, lite synd for du e duktig. men du ager pa dans ocksa, sa att dansa istallet kan e val inte alltfor hemskt :p trist att va ensam svensk, de e jag typ ocksa har, men man vanjer sig :) hoppas allt e bra med dig kramis

2010-06-26 19:54:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin