22 juni

2010-06-22 21:47:56
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera
Är såå trött efter gårdagens party. Efter jobbet åkte jag in till rhodos stad för att möta upp alex och louisa. Vi partajade och jag tog taxi hem vid 3 halv 4. Vaknade halv 12 idag. Tog bussen in till Rhodos stad igen. Åt på MCdonalds och sen träffade jag Alex och Louisa igen på stranden.

Där låg vi till klockan halv 5. Tog bussen tillbaka till Ialysos, träffade Callie och Stacey på Anixis bar.

Sen nu har jag precis kommit hem från Costas bar efter en god måltid.

Har fått reda på idag att ELIN KOMMER TILL RHODOS! AAH! hon ska jobba här i sommar. I koymbia, bredvid Aegean Blue (vårt andra hotell). Fatta nice, vad är oddsen på det egentligen? Ge mig alla uppgifter så kan Alex räkna ut det år mig..

Hoppas nu bara att hon får samma day off som mig.

Nu blir det sängen. Inte valigt att gå och lägga sig såhär tidigt. Men hoppas jag får en god natts sömn!

Kali Nichta (?)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin