4 Juni

2010-06-04 16:48:05
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera
JAg lever och har det bra, så ni vet.

Igår hade vi vår första mamma mia show på Aegean, det gick bra. Publiken ställde sig upp. Jag har ingen roll i Mamma Mia tyvärr. Men är dansare.. tror inte att jag hade orkar lära mig alla repliker om jag skulle haft en roll heller, så det var kanske lika bra..

Idag har jag haft Kidsclub hela dan. Har haft 4 svenska ungar där. Vi hade kul. Ritade, hade kuddkrig, spela spel, la pussel och möblerade om rummet. Vi träffade även Bamse och kramade honom.

Ikväll ska jag vara Spacey eller Daisy (våra maskotar) på kidsdiscot. Sen har vi show, Decades. Sen kanske vi ska dra till rhodos stad ikväll och festa med First Choise, (Thomsons barnklubb). Men det beror på när vi slutar jobbet idag, om vi måste träna på något efteråt eller så.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin