29 juni

2010-06-29 18:16:28
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera
Hejhopp!

Tyckte det var dags för en liten uppdatering om vad som har hänt här på Rhodos.
Så vad har hänt? Inte mycket utöver det vanliga.. förrutom att ELIN SITTER BREVID MIG PÅ MIN BALKONGEN!
Hur sjukt är inte det?

Hade Gameshow igår. Mr universe. Jag var backstage och hjälpte männen att byta om för att gå catwalk.. Utanför dörren ser jag Elin, med en stor resväska och helt tårögd. Jag skriker till och kramar henne, men hinner inte mycket mer för jag är mitt i showen.

Efter showen kunde jag inte gå direkt efter heller. Hotell manegern bjöd mig på shot och en annan man pratade om att jag måste fokusera mer på de skandinaviska gästerna. För där är just nu 55% skandinavier på hotellet.

Jag frågade Rick om det var okej att hon sov i min lägenhet över natten, och det var det.. Så vi tog oss till lägenheten, sen gick vi ner till Anixis bar och träffade James. Det var kareokekväll där och han sjöng en massa.

Sen gick vi och la oss. Vaknade vid 10 idag, gick in till Trianda och tog ut pengar, åt frukost gick till stranden och badade och solade. Sen gick vi till Anixis pool, åt, badade och tog det lugnt.

Nu sitter vi på balkongen igen, jag ska snart gå till hotellet för att öva på en ny show. Så ska in nu i 2 timmar. 
 
Vet inte om ELin får sova här tills hon ska hem på lördag, för mig och Stacey får hon. Vi får väll smuggla in henne på rummet! :)

PS: igår hade jag varit här i 2 månader! Endast 4 månader kvar!

De e int elite sjukt de.. tank om nan av mina basta kompisar hade knackat pa min dorr, da hade jag blivit paff kan jag saga :p Kul for dig dock, jag e glad for din skull :) Hoppas du har de bra!

2010-07-01 20:56:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin