5 Juni

2010-06-05 17:17:59
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera
hejhopp!

Hade show igår, decades, gick riktigt bra. Fick typ mest applåder (redan innan jag börjat sjunga). Det är därför jag älskar att göra shower på vårt hotell. Efter showen tog jag, Micki och Jimmy bussen till rhodos stad bar street.
Vi mötte upp några andra som jobbar på vårt hotell.

Hade riktigt kul hela kvällen. Kom hem vid halv 4-4.. Då var det sängen, sen upp och jobba vid 9 tiden.

Men dagen har varit helt okej ändå, trots lite sömn. har haft lite ont i huvudet, men det gick över. Klockan 11 idag gick vi ner på stranden för att plocka skräp. JIPPI! det är tydligen internationella miljödagen eller något sånt.

Klockan halv 12 hade jag vattenjympa med 7 personer, Yey. förmodligen baa för att det var molnigt just då.

På lunchen tränade vi på morgondagens show, comedyshow, micki, alex, rick och jimmy ska göra balloonshow ballet. Riktigt roligt. Jag är på sound men jag ska göra samma show varannan gång.

Micki har varit lite deppig dom senaste dagarna. Hemlängtan och tycker inte jobbet är så roligt. Men det kan kanske bero på att vi inte har så roliga gäster denna veckan, jag vet inte. Hon pratade med Rick om det och han förstod. Dom ska ge det en vecka till, sen vet jag inte vad som händer.

Rick hade iallafall sagt till Micki att jag hade utvecklats jättemycket sen jag kom och att jag var toppswedish, alltså den bästa av svenskarna, WOHOO! Att jag alltid log och var trevlig mot gästerna.

Ikväll har vi Gameshow, You Bet. Sen blir det nog att gå och lägga sig direkt.




Det later som du har mycket roligare nu, hoppas det haller i sig :)

2010-06-07 15:51:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin