8 Juni

2010-06-08 19:15:15
kategori: Entertainer 2010   [2] kommentera

Har lite dåliga nyheter, Micki ska åka hem på söndag. Thomas (högsta chefen) hade fått reda på att hon hade velat mellan att stanna och åka och ville ha ett svar. Så Micki bestämde sig för att åka hem. Hon hittade ett flyg för 500 spänn.

Känns tråkigt att hon ska åka men jag får göra det bästa av det. Det kommer en ny engelsk tjej på lördag tror jag. Får hoppas att vi går ihop.

Igår var jag och Micki ute i Rhodos stad. Vi tog med oss 2 svenskar som bor på hotellet bredvid. Hade jätteku hela kvällen. Och det slutade med att jag bestämde mig för att pierca mig... i örat. Det var en upplevelse kan jag säga. Piercaren sjöng under hela tiden, något om en Magdalena, haha. Så det har jag gjort nu. Undrar vad Rick kommer säga om det när han ser det.

Idag gick vi upp runt halv 11 för vi skulle åka till Vattenparken i Faliraki. Vi kom dit vid halv 1 och stannade till 5. Det var riktigt kul med en massa vattenrutchkanor.

Nu sitter vi på balkongen och tar det lugnt. Vi är helt trötta i kroppen efter alla trappor och allt badande idag.
Jag håller på att färga håret också, har haft en hemsk utväxt ett tag nu, men nu är den förhoppningsvis påväg bort.





Camilla

kom inte hem med nån tatuering bara.. jag har hört att dom kan vara svåra att få bort! :) kul att du verkar ha det så mycket bättre nu, var lite orolig att du skulle jobba ihjäl dig i början! ses snart! kramar

2010-06-10 20:55:26

oh piercing nice :) synd att mickis ska åka..

2010-06-15 19:12:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin