Entertainer på Rhodos!

2010-03-17 17:45:08
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera

Nu äntligen har jag fått reda på mer om min sommar som Entertainer!
Jag ska till Rhodos till hotellet Atlantica Princess eller Atlantica Aegean Blue.
Hotellen är 4 och 5 stjärniga!

Träningsveckan då vi ska lära oss showerna m.m börjar den 1 Maj! Så jag får lite mer tid här hemma.
Då får jag väll planera avskedsfest och Elin hinner komma hem! TOPPEN!

Jag har fått en kontaktlista med de som också ska jobba på ett av dom hotellen, och det visar sig att en tjej som jag träffade på audition i Malmö ska också jobba på ett av dom hotellen. Kulkul!


Wiho, man gratulerar kusinen min :)

Som jag skrev på facebook, jag kommer och hälsar på om jag får pengar och tid :)

hur länge blir du nu borta? Till november?

2010-03-17 23:17:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin