Oh come hear the music play

2010-03-31 18:09:46
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera

Nu har musiken, danserna och rörelserna till kids discot kommit på posten. Som jag har väntat. Nu är det en massa träning som gäller. Ska kunna minst 25 låtar, danser till alla låtarna och rörelserna till 20 kids-disco låtar. Jippi!

Igår
var jag i malmö och träffade dom två som jag ska flyga ner till Rhodos med. Cecilia och Alex. Vi åt på donken, letade efter klänningen jag och Cecilia ska ha med oss. Men vi hittade inte den. Typiskt!

Idag var jag på dagiset och hämtade mitt omdömme som min handledare skrivit till mig. Jag stannade där ett tag och pratade. Jag kommer sakna att vara där, men förhoppningsvis ringer dom in mig som vikarie några gånger innan jag åker!

Nu ska jag plugga låtar!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin