19 maj

2010-05-19 12:52:00
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera

Det blev inte alls fest i Faliraki på min födelsedag. Vi gick istället till en bar i Ixia där i fick gratis drinkar, eftersom vi är i animationteamet. Sen körde Jo oss till Kolimbia och fortsatte festa där på en bar som heter Memories. Drinkarna där kostade endast 3 euro, och dessutom fick vi jobbrabatt där med.

Jag och Alex sov hos Louisa och Sam i deras lägenhet.
Dagen efter tog vi bussen till Rhodos stad, åt vid hamnen och sen tg vi bussen till Ixia.
Vi chilla lite, sov på soffan en timme, sen var vi tvungna att städa vårt rum, eftersom vi har flyttat till nya rum. (har jag berättat det).

Jag delar nu rum med Micki.

När vi städat klart gick jg och Alex till sportbaren, åt och kollade på svesnk tv 6. Simpsons och sen hockeymatch mellan Sverige och Schwiez. Men jag orkade inte se klart så jag gick hem för atts sitta lit vid intertnet och dt blev att lägga sig i sängn relativt tidigt.

Jag hade låtit nycklarna sitta i dörren efter att jag låst, så Micki kunde inte komma in i natt efter hon hade varit på sportbaren. SÅ hon berättade att hon hade fått klättra över på balkongerna för att komma in. Hahah ops.

Fick paket från mamma idag. Woho! Lite presenter, hårband, engelskt lexikon och mitt nya eusjukkort. TACK!

Försökte lägga in bilder men det ville inte som jag vill. försöker igen senare





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin