21 maj

2010-05-21 22:41:36
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera
Hejhopp

Har precis kommit tillbaka till lägenheten efter en kanonkväll. Med bingo och show. Vi fick ha evenemangen innomhus i lobbyn ikväll eftersom det har regnat till och från hela dagen.
Men det gick relativt bra ändå, fast det var halt golv, jag glömde bort texten för en liten stund, blev fel ordning på låtarna (ricks fel). Men jag hade riktigt kul. Det var kul att äntligen få göra en show.

Fick även positiv respons från publiken. Gästerna har frågat mig hela veckan när jag ska sjunga och dansa, och dom verkade gilla det. Det är så mycket lättare att PR:a nu, gästerna är otroligt trevliga, man lär känna dom och det gör att showerna blir mycket roligare.

Jag trivs jättebra nu, fast jag fortfarande får onödiga kommentarer från Rick. "Du kan inte ha dina naglar sådär, vad har du för skor på dig (fast jag hade vanliga skor), kan du inte torka ditt hår innan du kommer till jobb (nej, för mitt hår tar evigheter att torka)". Men jag orkar inte bry mig om det.

Micki har en dålig kväll ikväll. Hon tänker negativa tankar och vill kanske lämna, men jag försöker hålla henne kvar. Rick tycker att vi går med varandra för mycket på jobbet. Men det är ju bara för att jag vill att hon ska känna sig säker på hur allt går till och inte slängas in i aktiviteterna. Men det får vi tydligen ändra på. VIll inte att hon ska lämna mig. Orkar inte att folk ska lämna hela tiden. Dessutom känner jag mig mycket bättre och gillar jobbet mer och mer.

Micki tog bilder från showen idag, men jag orkar inte fråga henne om jag får dom nu. Kan lägga upp dom imorgon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin