25 maj

2010-05-27 17:03:52
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera

Igår efter jobbet bowlade vi på Princess, de på Aegean och våra chefer. Vi var inte i Rhodos stad utan det blev i Ixia istället.
Vi körde hotell mot hotell, Suzanna var i vårt lag och Thomas i Aeageans lag. Det var riktigt kul. Vårt lag vann båda gångerna. Och sista rundan kom jag 3a av allihopa, trots att jag gjorde en jätte vurpa och trillade rakt in på bowlingbanan. Måste ha sett väldigt roligt ut, för alla skrattade, kunde dessutom inte komma upp eftersom det var så halt.


Thomas verkar jätte skön, inte så bossig som jag trodde att han skulle vara.


Jag och Micki hade sovmorgon idag till klockan halv 1. Då gick vi till hotellet och åt lunch. Sen åkte vi över till Aegean för att repa där. Vi fick tilldelade roller till Mamma mia. Tyvärr fick jag ingen direkt roll utan skulle bara vara bakgrundsdansare. Lite tråkigt. Men detta beror nog på att vi har många från förra året med, och dom vill vara samma som dom var förra året osv.


Vi kom tillbaka till Ixia vid halv 8. Då följde Thomas och Suzanna med oss till Vodafone så vi kunde fixa våra simkort. ÄNTLIGEN! Så nu har jag ett nummer. Vet dock inte numret i huvudet och orkar inte leta upp det nu.


Efter det hade jag och Micki ledigt igen. Vi gick till en restaurang och åt lite mat, sen gick vi vidare till sportbaren och tog oss en drink och kollade på Mickis favoritfotbollslag, Hammarby möta Jönköping. Hammarby förlorade.


Nu är vi tillbaka i vår lägenhet och är super trötta. Ligger i min säng och skriver detta på Word. Ska kopiera in det på min blogg imorgon eller någon annan gång.


Elin har fått jobb på fritidsresor och ska börja jobba i slutet av juni till oktober. Jag håller alla mina tummar på att hon kommer till Rhodos. HOPPAS HOPPAS!

Annars hoppas jag att ni har det bra där hemma. Nu ska jag sova i vårt super varma rum. Svettas bara av att ha lakan på mig. Vi måste verkligen köpa en fläkt annars kommer jag inte klara av att sova alls här.


Bowlarn

Anthonello och Jo

Jag och Micki

Jag före Kidsdisco

Suzanna bowlar

Micki och jag före kidsdisco





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin