30 maj

2010-05-30 17:25:29
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera

Förlåt för dålig uppdatering. Har prioriterat annat än datorn dom senaste  dagarna.
Allt går bra här. Är dock supervarmt här. ca 30 grader. Och ändå är jag med på aktiviteterna, såsom Volleyboll och fotboll.
Tog mitt första dopp i havet igår på vår strand. Det var skönt. Stenbotten de 2 fösta meterna men sen är det sand.

Vad har mer hänt? Det har kommit nya folk tll hotellet idag, så nu är det nya folk att lära känna igen.

En gäst fråga mig om jag var grek idag. Haha, för han tyckte jag var så brun.

Hm, kan inte komma på så mcyket som har hänt. Har säkert hänt en massa saker som jag inte kan komma på nu.

I fredes kväll var jag och Micki ute med 2 killar från hotellet. Var på kareokebaren och tog några drinkar. De andra hade åkt till Faliraki och festat. När vi kom tillbaka till vår lägenhet hade Alex en sak att berätta, så han kom in och visade sin bröstvårta. Han hade piercat den. Galet, men kul!

Hoppas alla har det bra där hemma. Och en extra hälsning till mamma idag för att det är mordag. Grattis grattis!


camilla

gumman du se brun och snygg ut !!! vi ska verklien försöka komma ner till dig !!! <3<3<3 ta hand om dig !<3

2010-05-31 15:01:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin