6 maj

2010-05-09 22:43:45
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera

(här kommer ett inlägg från 6 maj)

Ikväll hade vi vår första show. Vi tränade hela förmiddagen och efter lunch körde Suzanna mig, Sam, Robyn, Katy och Alex till det andra hotellet.

Det var saåå stort. Var inte ens på hela området, ville inte gå själv för jag kanske inte hittar tillbaka. Dessutom hade vi inte tid heller. Vi repa och repa, testade kläder och hade genrep.

När vi repat klart var det 2 timmar till showen började. Vi fick ett hotellrum att duscha och göra oss redo i. När vi var klara gick vi och åt i den stora matsalen. Hann inte ens gå igenom alla bord med maträtter. Vi var utsvultna och hade bråttom så vi kastade i oss maten.

Jag åt min första färska jordgubbe idag också. Mycket gott.

Innan showen började skulle vi ut och Pr:a. Alltså, prata med gästerna och se till så de kommer till showen osv.

Showen gick väll sådär. Enligt mig. Jag  gjorde ett par missar och glömde bort texten på min solosång, diamonds. Men Suzanna berättade att de som var på hotellet förra året och jobbade kunde aldrig hålla pubilken kvar hela showen. Men det gjorde vi, så det måste betyda nånting.

Efter showen skulle vi ut och Pr;a igen. Jag träffade på ett par svenskar som kom från Örkelljunga. Jag berättade att min pappa kommer därifrån. SÅ dom frågade vad han hette. Och de visade sig att de visste vem min farbror är. Leif Sigbo. Vad är oddsen på det? Så dom skulle hälsa från mig nästa gång dom träffade han.

Klockan är nu 00:30 och vi har precis kommit till vår lägenhet. Så det har varit en lång dag. Och nu ska jag sova. Godnatt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin