7 maj

2010-05-09 22:49:43
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera

7 Maj

Idag är det 10 dagar tills jag fyller 19. Det kommer firas kan jag lova, och hoppas.

Idag efter jobbet (runt halv 12) gick vi ut med Rick, Joe, Anthonello och Suzanna.. Och vi är tillbaka nu. Klockan 2.

Har fått reda på att jag tills vidare ska stanna här på Atlantica Princess, men inget är riktigt bestämmt än. Helst vill jag bara här. Personalen är trevlig, nära till affärer osv.. Sam och Louisa flyttar till det andra hotellet imorgon,.

Vi ska följa med och göra aktiviteter hela dagen på det andra hotellet. Sen ha show där. Och kanske tillochmed sova där, för det kommer förmodligen bli en lång dag. Och jag måste sova annars blir jag som en zombie dagen efter.

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin