Aqua Splash

2010-05-02 20:40:59
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera
Hejhopp!

Skypa precis med mamma och Lena. Mycket kul att se dom. har haft lite hemlängtan när jag inte har kunnat prata med henne förrän nu..

Idag hart vi tränat på danser och låtar och vi kan rätt många låtar nu..

Jag höll vatten polo själv idag.. Det gick bra, hela 13 stycken joina. Och det var riktigt kul. Fast varmt, klockan var halv 12 och jag var på land och visade vad dom skulle göra..

Sen åkte jag med Rick till sjukhuset för att hälsa på Cissi.. Dom vet inte vad som är fel med henne, hon ska stanna där en natt till för att se en speciallist imorgon. Tråkigt att hon måste vara där.. och doktorerna kan knappt engelska heller.

Klockan halv 9 hade jag och Katy kidsdisco. 5 kidsdisco låtar och en lek.. Det gick sådär, men det var ju första gången..

Är väldigt trött i mina ben och i ögonen och ja, men jag måst ända tillbaka till lägenheten och öva lite låttexter. Men hoppas på att gå och lägga mig tidigt..

Katy vill kanske åka hem. Hon har fått en 3 audtiotn till en musikal i Tyskland, Lion King.. Så hon vet inte vad hon ska göra..

Hinner tyvärr int lägga upp bilder nu för batteriet på datan dör snart..

Ha det bra där hemma. (Min mobil funkar inte längre. Sim kortet inaktiverat. Men ska skaffa grekiskt simkort imorgon. Så skriv era nummer på fb eller här så jag kan nå er)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin