Cecilia is leaving

2010-05-03 20:41:22
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera
Hejhej!

 Sitter nu pa datorn pa hotellet, sa har inget svesnkt tangentbord och jag har 11 minuter kvar pa tiden..

Har precis haft kidsdisco igen, det gick battre denna gangen tror jag.. aven om vi inte kom ihag alla stegen Vi bara hitta pa lite.. Fick aven oversatta pa svenska. Det var riktigt svart. Att forst hora det pa engelska och sen oversatta. Jag ska absolut inte bli tolk!

cecilia har kommit tillbaka fran sjukhuset men ska tyvarr aka hem imorgon. Jatte trakigt. Kommer sakna henne sa mycket.

Har ingen telefon som ni kan na mig pa for tillfallet, och tror inte jag kommer ha det pa ett tag. Men jag har det bra..

Alex har varit sjuk idag.. sa nu har alla fran Sverige varit sjuka utom jag, sa peppar peppar pa att jag inte kommer bli sjuk. Ar daremot riktigt trott. Fick inte sa mycket somn inatt. Var teamleader var i var lagenhet till typ 2 och pratade med Robyn och Sam. Sa kunde inte sova.. Lite dalig stil faktiskt!

Pa torsdag ska vi nog gora var forsta show. Sa ar ratt sa nervos for det faktiskt. Vi ska nog gora Fossemedley och On broadway. Och jag kan inte texterna, sa det ar lite panik pa det..

Jag har inte fatt alls mycket farg an, men det ar kanske bra. da har jag inte brannt mig iallafall!

Nu ska jag ut och titta pa en som ska sjunga som ar teamleader pa det andra hotellet!

Hejda!

Ingegerd

Varför ska Cecilia åka hem? Har de hittat något som inte kan botas där nere. Vill hon åka själv? Kommer hon att ersättas av någon annan? Hur går det med "vänskapen" med de andra?

2010-05-03 21:13:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin