Dizzy och strömavbrott

2010-05-19 22:51:20
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera
Kvällen ikväll har varit lite sådisädär. Jag skulle ha dinner-pr vid restaurangdörren klockan halv 8. Jag hade på mig mina obekväma högklackade skor och kände mig väldigt obekväm. Efter 20 minuter började det snurra i huvudet på mig, jag kunde inte se ordentligt, hörde allt väldigt svagt och jag började kallsvettas. En av gästerna frågade hur det var med mig och jag svarade att jag kände mig dizzy. Hon bad mig att sätta mig ner, men jag sa att jag måste säga till om jag lämnar dörren. Hon går och säger till och hämtar vatten till mig. Sen följder resaturangchefen mig till de andra som var backstage. (Hur snällt är inte det?)

Jag kände mig redan bättre efter att jag satt mig ner. Fick en tablett av Micki och sedan var det bara att förbereda sig inför kidsdiscot. Det var jag och Jimmy T som gjorde kidsdiscot. Han visste inte vad han skulle ha på sig, så han tog på sig världens tightaste byxor så han visade typ allt. HAHA! Kunde ínte sluta skratta på scenen.

Efter 2 låtar och efter halva leken vi höll på med blir allt svart. Det blev strömavbrott i halva Ixia. Det varade i ca 30 minuter så vi kunde inte fortsätta kidsdiscot.

Jag och Micki underhöll de svenska barnen med svenska låtar, och jag tror inte vi har sålt så många flashing nemos som vi gjorde ikväll.

När strömmen kom tillbaka hade vi bingo och sen var det show med Jo och Jimmy T. Har även träffat den nya medlemmen i det andra teamet. Susann/Sus heter hon och hon kommer från Scottland. Hon var här förra året också. MEn hon verkar vara en livlig person.

De andra skulle ta en drink hos Costas ikväll (en bar precis bredvid hotellet), men jag och Micki gick hem istället. Så här sitter jag nu. Skriver blogg men ska snart sova.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin