Greeknight

2010-05-04 19:21:52
kategori: Entertainer 2010   [3] kommentera

VAd har hänt idag? Inte mycket mer än träning och sen var vi med på volleyboll för att kunna reglerna och så. Sam höll i vattenjympan idag.

Ikväll är det Grekiskafton så vi är lite lediga, inget Kidsdisco ikväll. Fast jag har stått en halvtimme och serverat fördrink utanför restaurangen. Har pratat med en del svenskar också faktiskt.

JAg tvättade för första gången idag.. handtvätt. Det var riktigt jobbigt. Mina strumpor var så skitiga så fick nog inte riktigt rent dom.. får försöka hitta en tvättmaskin som man kan betala för på min lediga dag.. när jag behöver tvätta nästa gång vill säga..

Suzanna kommer vid 11 ikväll, så träningsveckan börjar imorgon.. De har tydligen stängt vissa flygplatser hemma igen? Kan någon ge mig info om vad som händer hemma för jag har ingen aning.

Mamma undrade hur det går med vänskapen här.. Det går rätt bra. Är tyvärr lite tyst för jag inte litar på min engelska. Men det går bättre och de andra har sagt att de tycker vi är duktiga som kan behärska ett annat språk..


Om ni har några frågor så ställ dom för jag vet inte riktigt vad ni vill veta där hemma :)

(förlåt att jag är dålig med att lägga upp bilder)  


jennie

emma! saknar dig ska du veta och jag hoppas att du har det bra trots att du hindras lite av engelskan. men jag vet hur det är, pratade typ ingenting i uganda heller fast att de pratade sämre än mig. men det kommer fixa sig för dig :D ge dig själv lite kickass bara så löser det sig, hehe. hur är området som ni bor på? stort? lyxigt? svensson? hur är maten? vad är det bästa med jobbet? här i sverige är det svinkallt för tillfället. typ 3 grader, molnigt och bajsigt. valborg var också svinkallt fast dagen innan dess var det hur varmt som helst. gick runt och svettades i leggings, tänk va! haha. och du det där med språket igen! ingen bryr ju sig, tänk bara på när någon försöker prata svenska med oss, vi tycker ju alltid att det är hur gulligt som helst oavsett hur fel det än kan låta :) ta hand om dig emmai, massa pussar från jennie <3

2010-05-05 10:54:05
Camilla

Märker ni av den här krisen som pågår i Grekland med strejker demonstrationer och så?

2010-05-07 10:56:12
Bästis

Åh emma, du anar inte hur mycket jag saknar dig! det är helt sjukt.. så tomt hemma. (hoppas jag också får sticka snart) haha.

du, du är visst det grymm på engelska, så låt inte det va nått hinder! :D you rock, vi ses i sommar! <3

2010-05-09 19:00:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin