Happy birthday to me

2010-05-17 13:31:56
kategori: Entertainer 2010   [2] kommentera
Japp, idag fyller jag 19 år. Woho!

Vi började fira redan igår. Efter showen gick vi till en bar för att fira våra nykomlingar och mig. Rick var med och skulle bjuda oss.
Vi spelade kasta gris och fick drinkar och shottar av Rick. När klockan blev 12 ställde dom sig upp och sjöng för mig.

Efter ett tag gick vi in till Ricks rum och fortsatte snacka. Han berömde oss allihopa för att vi har jobbat hårt och att jag hade utvecklats mycket de senaste dagarna.

Jag mår mycket bättre här nu.

Ikväll ska jag till Fallaracki och festa.

Det låter som en bra dag och härligt att höra att du mår mycket bättre nu :)

Hoppas du hade en bra födelsedag :)

2010-05-17 23:34:49

Gud va skont att allt verkar va sa mkt battre nu, blev lite orolig for dig ett tag <3 Hoppas det forsatter ga framat :)

2010-05-20 03:10:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin