Keep on going

2010-05-12 22:51:41
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera
Ny dag, nya tag. Det är så man får tänka.

Dagen har varit både bra och dålig. Rick klagar på att jag inte pratar så mycket.. så jag fick vara vår maskot Daisy idag, för att han skulle se hur jag klara av att vara en karaktär.
Det var sjukt varmt i kostymen och klarade inte mer än 15 minuter, (det var ju trots allt 30 grader ute). Men det var roligt, fick krama många barn och fick många vuxna att skratta.

5 minuter innan Vattenpolot skulle börja sa rick till mig att jag skulle hålla det för han behövde prata med dom andra. Alltså, jag hatar att inte vara förberedd på vad jag ska göra. MEn det gick rätt bra. Det var dock bara 4 st som ville vara med, varav 3 var svenskar. Men som alltid har Suzanna och Rick alltid något att påpeka.

Jag försöker vara stark men om det blir bättre snart vet jag inte vad jag gör. Ikväll har det iallafall varit bra. Vet ni varför? jo, för Suzanna var på det andra hotellet ikväll. Woho! Så det var en riktigt rolig kväll. Vi hade Jukebox Jury, ett spel där man ska betta på vilken låt man tror är mest populär av 12 låtar. Och vårt team var utklädda till Village People.

Höll även quiz idag. Det gick sådär. Vissa engelskmän var otrevliga, och jävlades med mig när jag inte kunde uttala vissa ord. Men som tur var backa Robyn och Katy upp mig. Tur att dom är här!

Imorgon ska vi ha show på Aegean blue, har lärt oss en massa svåra danser så får se hur det går. Har inte fått en enda solosång, vilket är riktigt tråkigt. Tror dom tar mig mer som en dansare än som en sångerska här. Vilket jag inte är.

Ahh, förlåt, kom precis på att jag har glömt fråga om adressen. Jag lovar att kolla upp det imorgon.

Nu måste jag gå in, sitter på katys balkong och myggorna kommer och äter upp mig.

Ha det bra i kalla sverige. :P

De e ratt emms, kampa pa :) du klarar detta!

2010-05-13 18:27:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin