Låg

2010-05-22 13:21:55
kategori: Entertainer 2010   [2] kommentera

idag känner jag mig lite låg. Vet inte dirket varför. Jag tror helt enkelt inte jag orkar med rick. I morse sa han att jag och Micki inte fick prata med varandra alls på jobbet. Hur löjligt är inte det? Sen kommenterade han Alex typ 2 dagars skäggstubb. Sen sa han att showen igår var en mess, att de från de andra hotellet gjorde det bättre. Jaha, tack för det, jag tyckte inte jag gjorde så mycket fel.

Bah, jag blir så trött. Lyssnar på Lars Winnerbäck och längtar faktiskt efter en svensksommar. Idag har det ösregnat här, och åskat och blixtrat. Men just nu är det soligt.

På måndag kommer mina båda chefer hit. Kommer inte bli så kul. Då kommer vi väll få mer utskällning om allt och ingenting. Får se hur det går.


Ingegerd

Vad är en svensk sommar för dig? Kalla vindar, 15 grader, mulet och hagelskurar? Det är vad Skånevädret bjuder på idag, tisdag.

2010-05-25 14:26:58

usch, va trist att dom gnaller sa mkt :/ man tycker ni kudne fa konstruktiv kritik istallet typ som detta kudne ni gjrot battre istallet for att dom bara ska klaga..

2010-05-26 19:18:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin