Måndag 24/5

2010-05-24 13:23:50
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera
Idag har jag haft pingis och vattenjympa. Vid lunch kom våra 2 chefer, Thomas och Suzanna. Dom ska va här till torsdag, så det blir mycket träning nu. Vi ska inte ha vår lediga dag imorgon längre.. Vi får lite sovmorgon bara.
fick reda på idag att det var Suzanna som ville ha mig här, att Thomas egentligen tyckte jag var för ung. Så jag får väll tacka Suzanna, och visa för Thomas att jag kan..

De sa även att jag verkade mogen.. så det är ju ett bra tecken..

Ikväll ska vi iväg och bowla i Rhodosstad, med de från de andra hotellet och med cheferna.. det kan nog bli kul.


jag, Rose och Micki i lördes på sportbaren





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin