Skype med Marie

2010-05-01 19:23:21
kategori: Entertainer 2010   [0] kommentera
Just nu skypar jag med Marie.. försökte skypa med pappa och babs, men dom kom på att dom inte hade nån mikrofon.. det kan ju vara bra att ha.

Vi har flyttat in i vår nya lägenhet.. den är ok, duschen funkart inte i vår lägenhet så vi får väll använda louisas och katys.

Cissi är sjuk, hon är på sjukhuset och ska stanna där över natten. Det var inget allvarligt, dom kunde nog inte se något fel på henne. MEn jag saknar henne.

Ikväll ska Sam och Robyn hålla i Kidsdisco, typ nu, så kan inte skriva så mycket nu..

Imorgon ska jag hålla i vattenjympa. HJÄLP! Rick frågade mig om jag ville göra det.. så jag får väll göra det.. Ska komma på rörelserna själv och så.

Hoppas alla hade en bra Valborg. Jag är jätte trött idag med. (inte mycket till inlägg men det är en uppdatering)

Hejdå 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin