Sunday

2010-05-16 17:44:07
kategori: Entertainer 2010   [1] kommentera
uppdatering..

2 tjejer stack igår, robyn och katy.. dom hade ledig morgon och jag och alex åkte över till andra hotellet för att göra show.. vid middagen fick vi höra att dom hade stuckit.. bara skickat ett sms till suzanna och sagt att de var på väg till flygplatsen..

KAn säga att jag blev riktigt chockad..

Igår gick vi ut och tog 2 drinkar. jag, alex, sam, louisa, jo och anthonello. hade ju morgonen ledig idag.. sov till 11. riktigt skönt.

när vi ko mtillbaka till princess hade vi 2 nya arbetskollegor. en tjej och en kille. killen från england och tjejen från sverige, dom verkar vara riktigt roliga.

jag mår bättre idag. har fått beröm från rick att jag pratar mer med gästerna och att dom är nöjda med mig. så deet känns bra.

Suzanna stack till cypern idag men kommer tillbaka till oss på fredag. vi hade ett snack med suzanna igår m allt som har hänt. så allt känns bättre.


Lovis

Tråkigt att det är så jobbigt. Hoppas att det blir bättre och att du får en bra sommar där nere. Du kan väl skriva dit nya nr här så jag kan ta det. Så jag kan hälsa på dig sen när vi kommer ner. Försök tänka positivt. Jag håller tummarna för dig! Pusskram Lovisa

2010-05-16 19:18:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin